Підвищений рівень комфорту та приємні враження від кермування забезпечуються спортивними сидіннями Recaro та вдосконаленою незалежною задньою підвіскою
КЕЛЬН, Німеччина, 18 березня 2019 р. Біль у спині є однією з причин інвалідності у світі та станом, який за оцінками фахівців виникатиме в половини всіх європейців у певний момент їхнього життя.
А для водіїв і пасажирів біль може зробити подорожі автомобілем неприємними.
Для тих, хто страждає від болю в спині під час мандрівок, новий Ford Focus пропонує сидіння для водія та переднього пасажира, які можна регулювати у 18 напрямках, щоб знайти максимально зручне положення. Ці сидіння отримали знак схвалення провідної організації з питань здоров’я спинного хребта «Акцйон Гезундер Рюкен е.В.» (Aktion Gesunder Rücken e.V., AGR) — «Кампанії за здоров’я спини».
Focus став першим автомобілем Ford, який здобув визнання незалежного випробувального комітету фахівців AGR з різних галузей медицини. Щоб отримати знак схвалення, сидіння повинне пристосуватися до положення людини, яка в ньому сидить, а не навпаки, коли людина змушена пристосовувати свою позу до сидіння.
«Якщо водій сидить неправильно, він може нахилятися вперед, в результаті чого виникає тиск на нижню частину спини. Для нового Focus ми прагнули створити сидіння, яке можна регулювати у 18 напрямках згідно з потребами людини, яка в ньому сидить. Таким чином будь-який водій, незалежно від зросту та інших параметрів, зможе легко знайти своє оптимальне і максимально зручне положення, що особливо важливо під час тривалих подорожей», — розповідає Глен Гулд (Glen Goold), головний інженер програми Ford Focus.
У середньому європейці знаходяться у своїх автомобілях близько години на день, без врахування часу, витраченого в пробках або на пошук місця для паркування. *Дослідження, проведене у Сполученому Королівстві, показало, що 75 % водіїв мають проблеми зі спиною через неправильну позу під час сидіння, що також може викликати біль в шиї, втому м’язів і погіршення циркуляції крові, в результаті чого водій швидше втомлюється.
Інженери компанії Ford розробили сидіння для нового Focus, які отримали знак схвалення AGR, в рамках людиноцентричної філософії, згідно з якою враження клієнта є головною метою будь-яких конструкторських розробок. Крім того, таким чином були виконані прохання користувачів Focus про додаткову опору для ніг та попереку. Сидіння в новому Focus регулюються у 18 напрямках, зокрема змінюється висота, довжина та нахил сидіння, а також регулюються опори для спини, шиї та стегон. Опора для попереку регулюється в чотирьох напрямках електронним способом за допомогою перемикача на бічній частині сидіння.
Додавши опору для попереку та підголівник, обидва з регулюванням в чотирьох напрямках, а також висувну опору для ніг, яка не пропонувалася в попередніх поколіннях Focus, фахівці компанії Ford провели випробування на треку за участі водіїв-чоловіків і жінок різного зросту, ваги та форми тіла, щоб розробити оптимальну конструкцію сидіння. Випробування витривалості проводилося в реальних умовах пробігу довжиною 150 000 кілометрів з використанням розробленого компанією Ford роботизованого симулятора сідниць «Robutt», який за три дні симулює цілих 10 років використання — сидить, підстрибує та крутиться на сидінні 7 500 разів.
Для забезпечення максимальної плавності руху Focus оснащений технологією виявлення вибоїн, яка допомагає зменшити вплив раптового потрапляння у вибоїни, а пасажири на задніх сидіннях отримають на 5 сантиметрів більше простору для колін та на 6 сантиметрів більше простору для плечей, ніж у попередньому поколінні Focus.
«Ергономічна якість сидінь автомобіля є вкрай важливим фактором, особливо для водіїв, які багато часу проводять за кермом. Ми раді, що компанія Ford приєдналася до боротьби з болем у спині та робить зручні сидіння доступними для ще ширшого кола людей», — зауважує Детлеф Детьєн (Detlef Detjen), керуючий директор «Акцйон Гезундер Рюкен е.В.».
* Середня відстань, яку долають європейці у автомобілі за рік, становить близько 12 тис. кілометрів: http://www.odyssee-mure.eu/publications/efficiency-by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html